Saturday 21 May 2011

Dusunuyorum O Halde Sanigim



























Blog'umun adi dusunerek olunca haliyle Mustafa Balbay'in Silivri'den Dusunuyorum O Halde Sanigim adli ikinci kitabinin adini daha da bir gulumseyerek karsiladim.

Cumhuriyet Kitaplari bu kitabi harika bir dokunusla raflara sunmus. Her kitabin icinde bir adet Mustafa Balbay, Silivri Ceza Infaz Kurumlari Kampusu, 4 Nolu Hapishane, F12 Kogusu, Silivri Istanbul adresli ve uzerinde dikenli tellerden gecmeye calisan bir guvercin resmi olan bir kartpostal var.

Guvercinler Balbay'a ucuyor reklamiyla okurlarin hepsinin Balbay'a bir kartpostal atmasina yardimci olmuslar. Ben de hemen alir almaz yolladim. Umarim benimki de, hepsi de eline gecmistir.

Ilk kitabi Zulumhane alt baslikli idi, ikincisi de Zulumname alt baslikli. Bir ucleme olacak gibi gorunuyor. Ama tabii Silivri'de secim sonrasi kalmamasi buyuk temennimizdir. Her ne kadar yargilanmayi ve sucsuzlugunu ispat etmeyi herseyden cok istiyorsa da cikis sebebi ne olursa olsun artik 3 yasina gelmis bebeginin hasreti de dayanilmaz noktalara ulasmistir.

Kitabi alin, okuyun, Balbay'a kartpostalinizi gonderin.

Politik kariyer ya da gazetecilige geri donus...hangisi olursa olsun Balbay cikacak ve yazacak, hem de cok yakinda!

No comments: